2022  2021  2020
Arrels Fundació
Oncolliga
Fundació Paliaclínic
Suport emocional i acompanyament a nens/es i/o adults amb malaltia avançada.
Programa de suport emocional i acompanyament a nens/es, adults i les seves famílies amb necessitats socials, que han d’afrontar una malaltia avançada o el final de la vida d’un ésser estimat, especialment al domicili, amb l’objectiu que el procés tingui la màxima dignitat, i que les persones ateses puguin viure el seu final en el lloc escollit i amb l’acompanyament desitjat. Es treballa en col·laboració amb l’ICS, el Parc Sanitari Pere Virgili, el Parc Salut Mar, el Grup Mutuam, l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (programa adults) i els hospitals Germans Trias i Pujol, La Vall d’Hebron i Sant Joan de Déu (programa pediàtric). També es fa formació de persones que volen realitzar un voluntariat d’acompanyament, així com realitzar accions de divulgació a la població en general sobre dol i final de la vida.
Juliol 2019