2018  2017  2016
Fundació Privada NEPP
Associació Social Amics del Gorg-Mar Badalona
Gent Solidària
Programa d’atenció a persones, famílies, joves, infants i gent gran
L'objectiu principal del nostre projecte és cobrir mensualment les necessitats bàsiques de 230 famílies, joves i gent gran que es troben en situació greu de pobresa i en risc d’exclusió social a Terrassa. Es lliura una cistella bàsica d'aliments adequada al nombre de membres de la família, complementada amb productes frescos, llet, cereals, aliments infantils i puntualment oferim ajuts econòmics per atendre pagaments urgents que han de ser justificats. També dos dies a la setmana donem berenars als nens que fan reforç escolar al Casal de Ca n'Anglada i hem encetat uns grups de conversa en català per a les mares. Fem un seguiment de la situació familiar, oferim suport i orientació sobre recursos públics existents per intentar millorar la seva situació familiar.
Febrer 2018